Kızlar diyorlar ki bebeğin burnunun üzerinde belirgin damar olursa arkası erkek sizce öyle bisy var mi benim oğlumun var tekrar hamileyim
fakat her gören öyle diyo bana bi tane var kızım ellerinizden öper 2 yaşında ama ben hep yanliz büyüdüm bi kız kardeş nedir bilmiyorum hep isterim ki kızım da benim gibi olmasın dertleşecek bacısı olsun 😭 ben yalnızlıktan ölcem hep diyorum bana bisy olursa oğlanlar bi nevi başlarının çaresine bakarlar ama ya kızım yanliz kalırsa napar meleğim 🥺💔😭😭😭