Merhaba Arkadaşlar 26. Haftamda idrar yolu enfeksiyonu oldum ,böbreklerime kadar çıkmış enfeksiyon ve böbreklerim şişmeye başlamış bu yüzden de bebegimi aşagı itmiş, erken dogum riski oluyormuş böyle olunca kan testi yaptırdım kanada geçmiş ve çok fazla sag böbregim agrıyor antibiyotik tedavisi gördüm ilacım bitti ama 1 hafta sonra tekrardan test yaptırmam gerekiyormuş enfeksiyonun geçip geçmedigine bakmak için hala böbreklerimde agrı var eskisi kadar olmasada ara ara vuruyor agrı otururken başlıyor genelde uzanınca biraz daha rahatlıyorum bu durumu yaşayanlar oldu mu acaba ?