AslansMomi Kızlar hayırlısı ile yavrumu kucağıma aldıö. Genel anestezi ile oldum. İlk doğumum. Anvcak dikiş yerlerimde çok ağrım var. Sizlerin ne kadar sürmüştü önerileriniz nedir. Bu arada salı günü oldum sezaryan
Gozdeeb AslansMomi canim bol bol yuricen baska cagresi yok. Agri kesici minoset vermisti dr um gri olanimiydi kirmizi olanimi unuttum. Onun disinda yapabilcegin bisi yok. Gecmis olsun🙏🏼
E_A1121 AslansMomi canım ben sezeryan olmadım ama kardesim olmustu agrıdan yürüyemiyordu korse aldık sıkmadan onu taktı sonra cok rahat etti hem agrısı azaldı hem hareketleri rahatlamıstı sanırım dikişleri tuttuğu için rahat etti
Sevgi8955 10.gune.kadar sızlama.seklinde agrım oldu 10.günden sonra azaları bitti tam 1.aysa hic bise.kalmamisti ilk 10 gun zorluo bence yani bana ole.oldu 2.sezryanimda ilkini. Hatirlamiorm. Pek bol.bol yuri evet faydasını gorurusun
Sahika8989 AslansMomi sezeryan yerin agrimiyor karnin agriyor canim bebek olmadigi icin rahim toparliyor. Birde bol bol yuru yatip kalkarken dikkst et destek al evde hc oturms devamli yuru cnmm yoksa gecmez bide antibiyotigini ve agri kesicini duzenli kullan
MinnakLiva AslansMomi 3-5 gün sürdü çok değil, bazılarında daha uzun sürebiliyormuş, bol bol hareket edip yürüyüş yapın