GulluGul Bende geçen hafta beşiğini aldım bebeğimin, ahşap sepet beşiklere çok özenmiştim ama kullanışlı olmuyormuş. Deneyimli kuzenlerimle konuştuktan sonra park yatak almaya karar verdim, ve kanz ın pretty beşiğini aldım, gayet kullanışlı, tekerlekli, sallanma özelliği var, fiyatıda baby mall de kampayasından dolayı uygundu.