Göğüs ucunda bi çok kişinin çatlama olduğunu duymuştum daha Doğumdan önce ve bunu kuruluktan zannederdim sadece. 33 haftanın içindeyiz Benim göğüs ucum hafif nemli hep az az süt sızıntısından olsa gerek. Ve yine bundan kaynaklı parça parça soyuluyo en uç kısımdan döküntü şeklinde. Şu lansinoh lanolin harici tavsiye edeceğiniz bi ürün varmı👼🏼 😇