Selam Arkadaşlar benim beta değerim 22 Aralık 450 idi 30 Aralık kaşık ağrısı ve lekelenme ile acile gittim beta değeri 2839 olmuştu gs kesesi de 8 mm olmuş ama bebek görülmedi haftaya tekrar muayene için çağırdı doktor sizde durumlar nasıldı korkuyorum bişey olucak diye birde internetten baktım kesenin yuvarlak olması gerekiyormuş ama benim kesem Oval buda düşükle sonuçlanıyormuş moralim o kadar bozukki haftaya kadar nasıl bekleyeceğim bilmiyorum bilgisi olan arkdaşlr benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🤲🏻🙏😔