Astadavistabeybi demetakk canım kullanmadım ama ben badem yağı kullandım 39 a girmek üzereyim sıfır çatlak sadece tüylenme yaptı oda doğum sonrası halledilir badem tavsiye edebilirim sana
MihricanA demetakk Bebek yağı kullaniyordum dedim ne güzel hic catlamiyorum 36 da başladı suan 38′im bacaklar degil ama karnimin alt tarafi iyi durumda degil birden catladi😂
Sahika8989 Ben suruyorum ara sira ikinci gebeligim ilkinde hic yoktu sadece lekem vardi kocaman simdi cok hafif var oyle mor mor damarli degil hafif 33 haftaligim kantaron sur heryerine
Damlasevgiaknc Neler sürdüm neler kızlar pehlivanlar gibi gezdim evde hep ama bir sabah uyandım ve bacaklarımın üstü göbeğimin altı çatır çatır çatlamıştı 😔
demetakk :(((( o kadar kuru ki cildim ,bebe yapı bio oil sürekli bişeyler sürüyorum ama pul pul:/ kantaron yağı deneyeyşm nemlenme için diye düşündüm ama bebeğe zarar vermez değil mi?
Pkosendrom Canim ben 2. Ayimdan beri vazelin sürüyordum 19. Haftaya kadar çatlamadim sonra biraz sivilcelenme oldu göbeğimde. 3 gün falan kırmızı kantaron kullandım her gece yatmadan once ama 3 gün sonra malesef çatlağim oldu ben de tekrar vazeline gectim ve çok memnunun sivilcelenme yapmadi bir daha suan 22. Haftamdayım. Her gece yatmadan önce karnım bembeyaz olacak şekilde belime kadar vazelin sürüyorum 5 dk açik bir şekilde bekletiyorum sonra örtüyorum her gece yaparım bunu
Pkosendrom Pkosendrom ama bu çatlama genetik canim tabiki önlemlerimiz daha da azaltiyordur ama etimizin esnek ya da sert olması etkiliyor daha çok
demetakk 🥺 benim basen ve bacaklar ergenlikte zaten çatladı😏 aslında ailede kimsede çatlak yok annemde ,ama benim cilt te çok kuru :/ çok korkuyorum,zaten çatlakların var ,göbeğim bare çatlamasa :(