Cennetulmeva tabi ki de farkındayım o yüzden baharatlarını kendi evimden kullanıyorum. Kendi paketlerini kullanmıyorum. Sadece makarnasını kullanıyorum. Tabi ki de hazır gıda olduğu için 2 kere falan yemişimdir şimdiye kadar. Msg ne yazık ki. Dolabımızı açtığımızda bir çok üründe var. Yağlar, soya sosları, meyve suları, fast food ürünleri, dondurulmuş ürünlerin nerdeyse hepsi, hazır çorbalarda, kasaptan aldığımız Etlerde, köfte harçlarında ya da bulantımızı bastırsın diye yediğimiz krakerler.bebeğimiz hareketlensin diye yediğimiz çikolata da. daha zararsız diye gördüğümüz bir çok şeyde önemli olan onu vücuda ne kadar aldığımız. Ne yazık ki bu ürünü vücuduma almıyorum diyen kesinlikle olamaz. Hepimiz az alıyoruz seviyesini minimum tutmak en önemlisi. Uyarınız için teşekkürler.