Leman3 Bebeyim cok kasılıyo.bugun gelmesını ıstemem ne de olsa yenı yıla bır gun kala:))amma kavısmama az kaldı heyecan dorukta
sdkince Leman3 bende 39+1 oldum kasılmalar baya sık olmaya başladı ama bebeğim kanala inmemişti en son bu son haftalar çok gergin oluyormuş😳
61Aysen Leman3 39+6 haftayim gelen giden yok sabh kontrolum var eger yarin gelmezse yilbasina 3.2.1 40 hagta oldum notu düşücem 😂
Kubrakarakas Leman3 bende 39 haftalık hamileyim kasılmalarım oluyor hafif sancılarım da oluyor ama daha kızımdan ses seda yok gelmeye de niyeti yok heralde 😅
Oznuryunus Efeninannesi59 ben de 39 um çatıya inmemiş sancı da yok sizde belirti olarak birşey var mi 40 dan sonra beklerler mi sizce ?
Efeninannesi59 Oznuryunus benim 1 haftadır kanala inmiş başı, nst de sancılarımda çıkıyor ama düzensiz sancılar 60i gördüm diyebilirim ama fakat lakin gelmek istemiyor resmen 😂
Minik2829 Leman3 Bende 39 haftaligim 3600 kilo olmuş.doktor dahada kilo alirsa bebek ikınmak zor olur dedi.suniyle başlatalim dedi.yarin karar vericez.ama suniyle ilgili korkutucu şeyler yazmislar hep.gözum.korktu🙄🙁 ama kavusmakta istiyorum artik.
Oznuryunus Leman3 ben haftaya 40 olucam o zamana kadar birşey olmazsa ne yaparlar siz devlete mi gidiyorsunuz