Mehtap46m canım benim ilk gebeliğimde vardı su fazlalığı şeker falanda yoktu 35. Haftada erken doğum yaptım ve doğumdan sonra bebeğimde özafagus atrezisi olduğunu öğrendik yani midesi ile yemek borusunun birleşmemesi suyu yutamadığı için suyun fazlalığını yapan oymuş anne karnında bilemediler genetik bir hastalıkta değil yüz binde bir görülen bir hastalıkmış bizim bebeğimizde var ama doğumdan sonra başka anomalileride oluştuğu için bebeğimizi kurtaramadık ama sen sakın üzüntüye kapılma seni üzmek tedirgin etmek için söylemedim bunu bu hastalıktan kurtulan bebeklerde var