Arkadaşlar çam ve Sakura devlet hastanesine giden var mı ? Gerek kontrol gerek doğum yapmış olanlar. Biraz araştırayım dedim. Hastane personeli doktor dahil hemşiresi ebesi sekreteri falan hep sert ve azarlarca davranıyorlarmış doğru mu hiç gitmedim ama düşünüyordum ? Yorumları gördükten sonra iyice arafta kaldım. Gideniniz var mı ?