Ayse5252 canım ben 21 haftalıkken dr bana 340 gr dedi bebekler her hafta hızlı bi şekilde kilo alıyor şuan kilo ölçümü yapmak zaten yanlış ondan ziyade bebeğin sağlıklı olması zayıf olmasından daha önemli yani zayıf olunca sağlıksız diye bişi yok bebeğin sağlıklı olsun zayıf olsun ne olacak ki öncelik sağlık sen beslenmene dikkat et faydalı şeyler tüket sanada bebeğinede faydası olacaktır kilosu gayet normal az değil boşuna üzülüp bebeğide huzursuz etme 🥰