sukran97 23 haftalık ikiz hamileyim her iki göğsümden de sarı sıvı geliyo süt mü acaba normal mi bu durum
Melike95 sukran97 normal miş ağız yani ilk süt deniliyor bebek için çok yararlı diye okudum proteyin açısından
Dyg61 sukran97 kolostrum gelen sıvının adı bebek için çok çok önemli siz sıkmayında gelmesin boşa gitmesin ☺️
sukran97 Dyg61 hiç sıkmıyorum ellemiyorum sadece gece yatarken göğüslerim çatlamasın die badem yağı sürüyorum ama geliyo
Dyg61 sukran97 bazı kişilerde doğumdan önce olabılıyo böyle şeyler dikkatli olmak da fayda var göğüsleri uyarmamak gerek
Ferdasntrk sukran97 endişelenme normal bazı gebeliklerde yaşanan olay bende her gün kontrol ediyorum acaba geliyor mu diye çünkü bazen akıyormuş gibi hissediyorum kaşınıyor falan..
Thysn23 Bebeğiniz için çok önemli o süt antibiyotik özelliğinde sıkmayın sakin göğsünüzü ilk zamanlarda o gelecek yağlı ce sarı daha sonra açılacak rengi
sukran97 Dyg61 aslında hiç ellemiyorum göğüslerimi çünkü duymuştum göğüsler uyarıldığında Allah korusun erken doğum oluyo falan die çatlamasın die badem yağı sürüyordum bundan sonra onu da yapmıyım bari
Dyg61 sukran97 aynısı bende oldu bende çatlamasın dıye krem sürüyodum sıktığımda sarı sıvı gelıyodu çok şükür oğlumun gelmeye niyeti yoktu 40 ncı hafta da doğdu 😃 yani kısacası çok sık yapmamakta fayda var