Merhaba güzel anneler ve anne adayları 💕 İkiz kızçelerimi bekliyorum özel hastaneye gidiyorum kontroller için detaylı ultrason yaptıracağım zaman bebeklerim ikiz olduğu için iki katı fiyat vermişlerdi gece gece aklıma takıldı ikiz bebek olduğu için doğum ücreti de iki katı mı oluyor bilgisi olan paylaşabilir mi acaba ? Şimdiden teşekkür ederim