Hanımlar merhaba 28 haftalık hamileyim, ellerimde ayaklarımda ödem oluştu o normal ama parmaklarımı kapatıp açamıyorum çoğu zaman. Özellikle sabahları kalkarken acıdan hareket ettiremiyorumbi süre . Eskiden çok parmak çıkartırdım ondan mı oldu acaba? İçinizde bu durumu yaşayan var mı?