Sevo03 Seyma16 Lanolin kullanıyorum 25+3 haftalık hamileyim gögüslerim buyudu ve ucları sızlıyordu. Doğum dan sonra da kullanmaya devam edeceğim
KaanErkan-mom Kubicim Bende öyle son haftalardaym sürmeye başladım ama uçları çatlak gibi ve sızlıyor arada. Nasıl emzircem çok korkuyorum
asenatrk Lansinohu aşırı övüyolar kullanan arkadaşlarım 8.ayda başlıyormuşsun sürmeye daha iyi oluyormuş ben şuan 28. Haftamdayım kurumaya ve kaşınmaya başladı bile nemlendirici sürüyorum şimdilik 30dan sonra göğüs ucu kremi kullanıcam
KaanErkan-mom asenatrk Ben başladım canım son haftalardayım ama pek faydasını görmüyorum açıkcası. Göğüs uçlarım çatlak şuan. Has zeytin yağı sürmeye başladım
twoboys05 Lansinoh kesinlikle.. ilk bebeğimde göğsüm bırak çatlamayı acımadı bile bu krem sayesinde bu seferde bu kremden alıcam inş..
Seyma16 Bana bitkisel bi ilaç önermişti 39. Haftadayım almadım bende lansinoh güzel biliyrm ama o öyle deyince kararsiz kaldim deneyeyim lansinohu bende kullananlar memnun sanirim