Sigara içmeyi o kadar seven bir insandım ki. 6+0′ız bebeğimle şu an ve öğrendiğim andan itibaren bir tane bile ağzıma sürmedim. Ona gelecek ve benim yüzümden, kasten bilerek yaptığım bir şey yüzünden gelecek tek bir zararın bile yükünü kaldıramam. Bence tüm annelere en güzel motivasyon kaynağı hep bunu düşünmeniz. Evet çok zor inanın ben de kıvranarak istediğim zamanlar oldu ama sadece 1 hafta. Emin olun alışacaksınız ☺️ umarım en kısa zamanda bırakırsınız.