zeynosum slm kızlar normal doğum yaptım 20 gün oldu.en son doğumdan hemen önce killarimi temizlemiştim.simdi doğum sonrası kontrole gitmem lazım ama dikişlerim olduğu için temizligimi yapamıyorum.bu halde de doktora gidemem siz ne yaptınız doğumdan sonra
Gull_94 zeynosum bu gıbı seylerı dert etmemıze gerek yok temızse kıl olmasında da sakınca yok doktrlar ıcın alttan muayene sart cunku ultrasonla bakılıo dıkıslere bakılıyo kendı doktrm demstı bu seylerı sızler dert edıyosmz bızler degl bız sadece bebegn ve annenın saglıgına odaklıyız dıye o yuZden cekıncek hıcbısey yok bence ben olsam gıderdım
zeynosum Gull_94 haklisiniz biz çekiniyoruz ama zaten zor bi muayene.birde temiz olmayınca insan daha da kötü hissediyor
zeynosum ikinci doğumum.ilkinde alttan muayene de yapmıştı doktorum.dikislerimin durumuna bakar diye tahmin ediyorum iç dikişlere bile bakmıştı
Gull_94 zeynosum zor bı muayene degıl ınanın allttan ultrasnla baktı doktrm bana hatrlıorm acısı falanda ypk yanı sadece kontrl etmelerı gerek ve onemlı asla atlama demstı bana gtmstm 3 dk kadar baktı en fazla herlde bıttı yanı dert edecgmz bısey degıl kıldır tuydur dogasında var ınsanın temzlk baska bu baska ınanın Kendnızı kasmanıza hıc gerek yok