İlk defa duydum böyle bişeyi ve dünden beri araştırıyorum kafam çok karışık. Kahverengi bir kanamayla doktora gittik dün muayene esnasında doktor çift boynuzlu rahminiz dedi ama bir sorun degil sadece doğuştan olan bir anormali dedi böyle olanlar var mı? O şaşkınlıkla dün doktoruma da soramadım haftaya randevum var ama kafam çok bulanık burda sormayıp araştırayım dedim ama olumsuz yazı çok okudum hep düşük riski oldugu yazılıyordu aranızda yaşayıp sağlıklı geçiren var mı acaba🥺