bahar95 Iyi akşamlar herkese, kızlar 31 haftalık Oldum kabızlık sorunum olduğu için basur oldum 🤦♀️🤦♀️ en çok korktuğum şey basur olmak olanlar varmi, nasıl iyileşir bide normal doğuma engel mi acaba?
Bugleemm bahar95 aynı haftada bende o sorunu çpk çektim ben çözümü kantoron yağında buldum doğal hem de çok rahatlatıyordu beni tavsiye ederim
Mervekrrsln bahar95 basur yine hafifse yediklerine dikkat edersin doğumdan sonra hafifler dua et çatlak vs olmasın ağrısı doğumla eş değer
Saracsey bahar95 tuvaletten sonra sıcak suya oturmak ağrıyı sızıyı azaltıyor tavsiye ederim ama kesin cözüm değil tabiki:(
sue92 Bana doktorum procto glyvenol yazdı. Derdime derman oldu birkaç günde açıkçası. Ilık suyla yıkayıp kremi kullandım. Bol su içtim ve zeytinyağlı beslendim👍🏻
sue92 bahar95 yani şişlik hala var. o geçmiyomuş sanırım bazı insanlarda. Ama acısı ağrısı tamamen geçti.