Herkese hayırlı geceler diliyorum. Öncelikle bu benim ilk gebeligim 11+5 ve bugün ilk ikili tarama testi yaptırdım bir önceki randevumda her hangi bir düşük tehlikesi bulunmadığını söyledi doktorum ocak ayında ilişkiye girebilirsin demişti fakat bu son gittiğimde bununla ilgili bana bilgi vermedi sizce kaç haftalıkta ilişkiye girilmelidir daha hiç bir tecrübe sahibi değilim lütfen bilgili arkadaşlar bana anlatabilir mi?