sevgikzm benim refakatçim eşimdi, zaten evde de bana ve bebeğime eşim baktı, pedimi bile değiştirdi, duşumu aldırdı, gayet güzeldi, anne baba bebek olarak güçlü bağlar ve harika anılar bıraktı bize, kesinlikle herkese öneriyorum insanlar genelde annelerini kayınvalidelerini çağırıyor ama ben pek istemedim kimse kalmadı yanımda