Badenzi02 haftamdayim sol bacagimin ustune basamiyorum iki gundur. Kalca kemigim cok agriyor.. Agrilar icin erken degil mi? Tehlikeli bir durum olur mu acaba yasayan var mi kizlar?🤭
Damlahtp Badenzi02 o haftalarda benimde pluyordu böyle huzursuz bacak gibi genelde temiLik yapınca hemen ağrıyordu magnezyum verdi doktorum yatmadan onu içiyorum bir nebze rahatlatoyordu
Mervensn1 Badenzi02 bende 19. Haftadayım kollarım o kadar çok ağrıyordu ki kaldıramıyorum değişik şekilde, kalsiyum verdi doktor öyle geçmişti seninde öyle bir şey olabilir sanmıyorum çok kötü bir şey olacağını 🌸🌸
ogretmmenanne Badenzi02 o haftalarda benim de olmuştu. Sürüklüyodum bacağımı resmen. Doktorum kalsiyum magnezyum başla dedi. Solgarınkini kullanıyorum ben. Rahatlamıştım
Badenzi02 Damlahtp eksiklik olabiliyormus degil mi? doktora danisayim bende o halde arada kalmistim sagolun☺️
Pyraz1992 Benimde 18 inci haftadan itibaren başladı ayak ağrılarım doktoruma sordum normal olduğunu çok yorulmamam gerektiğini söyledi magnezyum verdi
Badenzi02 ogretmmenanne merhaba aynisini yazdi doktorum iki kere dedi gunde. Sabah aksam mi aliyordunuz?
Beyzabuglem Badenzi02 bende varis var şuan iki bacağında agriyo aya kalkamiyim. Magnezyum da kullaniyom hiç fayda etmiyor