Babyto-Mom aç karnıma 1 yemek kaşığı zeytinyağı içiyorum her sabah sonra da gün içinde salata ve meyve ağırlıklı besleniyorum, karbonhidrat ve şekeri en aza indirdim , 2 litre su içiyorum mutlaka, size de bunları tavsiye ediyorum , hem kilo almadım fazla , şuan 36. Haftadayız ve sadece 8 kilo aldım 🥰