Lazerim çöp oldu benim de malesef, aşırı derecede olmasa kıllar geri geldi moralim aşırı bozuldu ne güzel seviniyordum öğrendiğimde kıl tüy derdim yok diye bi de ne göreyim başlamışlar çıkmaya resmen yıkıldım. Ben henüz almadım hiçbir şeyle ama eskiden gittiğim ağdacım vardı lazerden önce, yine kendisine gideceğim mecbur ama korkuyorum bi sakıncası olur mu sizce ağdanın ne bileyim herhangi bir riski var mı bildiğiniz ?