Kızlar ben doğumumu yaptım doğum iznindeydim sigortalıyım işyerini arayıp doğum parasını parça parça almak istiyorum dedim ama 3 gün önce söyledim yani çok yeni bugün bana sgkdan mesaj geldi emzirme ödeneği 3.000 TL yattı pttden alın diye bu emzirme ödeneği o doğum parası olan mı ama o olsa şirket ödüyor diye biliyorum kendi hesabıma yatmazmıydı yoksa bu devletin sigortalıya yaptığı bir defalık yardım filan mı bilmiyorum da bilen varsa yazabilir mi