Kubra_6 Kızlar adetime 4 gün var dünden beri inanılmaz kasık ağrım vardı ve hala var gittim dayanamadım kan verdim sonucum 0.100 çıktı 😔 hala bit umut olur mu bilmiyorum ama hala içimde bi umudum var 😫
Happybsrn Kubra_6 bu kadar stres neden niye kan vermek için acele ettin ya geç döllenme olmuşsa bu yaşadığın üzüntüye değer mi
Unicornn Kubra_6 Büyük ihtimalle yok canım. Benim 4 gün kala 32 çıkmıştı. İnşallah bir dahakine hamile kalırsın üzülme..
2bebis1anne Kubra_6 umutlanman icin soylemiyorum canim ama benimde oyle oldu adete 4 gunn kala o.100 du 1 gun kala 18 oldu simdi cok sukur 6 haftalik hamileyim
Fersah Kubra_6 üzülme benimde öyleydi adet geçince işler değişti. Yani belki yok ama olma ihtimalide var hala..
Kubra_6 Happybsrn ya canım dün akşamdan beri inanılmaz sağ kasığım ağrıyor ilk defa kan verdim onda da hüsran 😔
Kubra_6 2bebis1anne oyyy ne güzel allahım sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin 😍 darısı bana canım inşallah şuan adet gününü beklemekten başka şansım yok