Gulkubra_ Bebeğinizin boyu ve kilosu nedir ? Sezeryan yada normal doğum olduğu belli oldumu? Ve bebisiniz hareketlendimi?
ElaNur01 Gulkubra_ benim 27 mayıs olarak görünüyor bebek 15 cm 234 gr 😊 sezaryen veya normal doğum belirleme erken
Zeynep0606 ElaNur01 cnm benimde 27 mayıs gozukuyor ama sezaryan olacagim.icin tarih one cekilir benim benimde 230 grm 17.5 du enson gittigimde🧿 17+1 de
H-melek Gulkubra_ en son 18. Haftada gitmiştim 300 gramdı ban biraz çok geldi açıkçası. doktoruma sezeryan istiyorum dedim olur dedi:) hareketlenmeler de 17. Hafta itibari ile başladı:) 16 da pıt pıt şeklindeydi
Cutepregnant Gulkubra_ 19+5 ☺️ 16. Haftadan beri hissediyorum ama özellikle 19da daha çok hissettim. Her gün aynı olmuyor ama içinizde hareket eden birsey olması çok ilginç ve güzel birsey 😍😍 Sezaryen olacak normal doğum yasak olduğu için. Ama doğum yaptıracak doktorum covidi ağır atlattı henüz çalısmaya baslamadi. Gorusemedigimiz için diğer doktorlardan da tarih istemedim onlar yapmayacağı için ameliyatı. Normalde 40 hafta için tarih 21 Mayıs
Vildan_B Bizim de nisan sonu mayıs başı dedi Dr. minik köftem 16. Haftadan beri kıpır kıpır 🥰 Bugün detaylı ultrasona girebildim çok şükür🤲 herşey iyi ama 1 hafta geriden geliyormuş 22. Hafta, kg 476 gr boyu 28 cm dedi. 🙄
150_gelartik Vildan_B ya bunun nesi geri. Ben de 21 . Hafta da gittim 390 gr civarıydı. Boyunu bilmiyorum. Dr. Normal dedi bana.
Cutepregnant Vildan_B hiç birsey olmaz normal sonraki haftalarda da önde gidebilir ☺️☺️ Bebeklerin büyüme ataklarından dolayı bazen az bazen fazla olabiliyormuş 😍
Cutepregnant ElaNur01 özelde yapacagım dogumu doktorumun özel kliniği var anlaşmalı hastanesinde yapacagım insallah. Samsun’da ☺️
H-melek Gulkubra_ özellikle yemek yedikten hemen sonra sırt üstü uzanarak takip edin belki Siz zamanı yakalayamamış olabilirsiniz :)
Buketkucuk Gulkubra_ Doktora gitmedim henüz kilomuzu boyumuzu bilemiyorum Doğum 10 mayıs olarak görünüyor şuan normal doğum istiyorum tabii ama bakalım bebiş hareketlerini de hissediyorum Şüküüür