Papatyaca Merhaba hamile olmadan önce covid geçiren sonrasında hamile kalan varmı acaba? 2 ay önce geçirdim şuan 5+6 günlük hamileyim biraz endişeliyim vücudumuz da kalıyor mu bebeğe zarar verir mi yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler…
FatRam_1703 Papatyaca Ben hamileyken 14. Haftamda yakalandım şu an da çok şükür bende bebeğimde iyiyiz 25 haftalık olduk🙏🏻
Merve_tan Papatyaca merhaba ablam gecirdigi ay hamile kaldı hiçbi sıkıntı olmuyor doktor sadece erken dogum riskine yol acabiliyor demişti ona
47zeynep47 Papatyaca bende geçirdim bir ay geçti bir baktım adetim gecikti tahlil yapınca Bebek gebelik çıktı yabi sadece covid varken nefesim.coo kesilirdi şimdilerde de arttı gibi bilmiyorim şuan 9 +3 oldum😔
Papatyaca FatRam_1703 çok geçmiş olsun umarım bidaha yakalanmayız🙏🏻☹️ ben hamile olmadan önce yakalandım Allahtan ama hala düşünüyorum acaba vücudumuzda kalıyor mu diye
FatRam_1703 Papatyaca Aile hekimim bu süreçte hep iletişim halindeydi benimle ona sorduğumda 10 gün içerisinde yok oluyormuş vücuttan bu şekilde söylemişti bana
Gulcicek Canım ben 7 kasımda kovid pozitif çıktım 21 aralikta 4 haftalik hamileydim. Bende çok korkuyorum inşallah sağlıkla sihhatle gelir bebişlerimiz 🙏🙏🙏
47zeynep47 Gulcicek benim.de o tarihler civerinda gebelik tarihim.ama benim bir ay geçmişti kovid biteli yinede insanın vücudu. Bitkin. Oluyir😔
Papatyaca 47zeynep47 hamilelikte nefes darlıkları oluyor diye biliyorum umarım bi sıkıntı çıkmaz inşallah rabim yardımcımız olsun..