Tazegebe1 Kızlar 14 haftalık hamileyim normalde midemin bulantısı geçti ama şu geniz akıntısı yüzünden midem çok kötü sürekli boğazımdan bi şey akıyo yutmak zorunda kalıyorum artık dayanamicam bi çözüm üretin bana :(
Busra34ybg Tazegebe1 aynı durum bende de vardı alerjik rinit dedi doktor ve maalesef ilaç yazamıyorum dedi zencefil çayı falan bi şekilde idare etmeye çalışıyorum
Duygu3437 Tazegebe1 bende de durum aynı bol vol su iç dedi doktorum ama hiç değişen birşey yok gece bazen uyuyamıyorum yutkunmaktan galiba bir tedavisi yok gibi 😭
Tazegebe1 Busra34ybg ama sürekli boğazımda bi şey var yutkunmakta artık yoruldum nefret ettim ya bütün hayatımı etkiliyo :(
Hanifeomer Tazegebe1 aynen oda sıkıntı benim ağzımın tadı hasta tadı gibi 38+1 ik ama hala bu şekil genelde çok sakız cigniyorum arada ağzıma seker atıyorum
Tazegebe1 Hanifeomer demek ağzımın zehir gibi olması gerçekten doğuma kadar geçmicek ablam öyle dedi doğum yaptığın an ağzının tadı yerine geliyo dedi😀
Hanifeomer Tazegebe1 inşallah inşallah bende artık hasta gibi hissedince kendimi doğum yapmak istiyorum demk benle aynı kaderi yaşayanlar var :)
Busra34ybg Hanifeomer 25. Haftadayım doktor aşırı tüketmediğim sürece bi sıkıntı olmaz dedi sorarak tüketiyorum tabi
Alanika @Tazegebe1 bir bardak ılığa yakın suyun içerisine bir tatlı kaşığı kadar elma sirkesi ilave edip için. ben bunun kesinlikle çok faydasını gördüm. Size de iyi geleceğine inanıyorum.