Kızlar 3 cm açıklığım vardı en son şu an 39+3 üm yarın kontrole gideceğim. Fakat doktorum 3 cm le bile yatırmak istemişti üzerinden 1.5 hafta geçti ne gelen var ne giden. Ben yatmak istemiyorum dedim evim çok yakın dedim. Tamam o zaman ama 1 cm daha artarsa zaten 4-6 saat içinde doğum olur dedi 🤔 burda hep görüyorum 5 6 cm le evde bekleyenler oluyor. Yarın 4 olur da yatırır suni verir diye korkuyorum. Yatmak istemiyorum desem imza atıp mı çıkmam lazım. Ağrım sancım yok çünkü beklemek istiyorum sancımı 🤔