Senaz_1 Merhaba 7 haftalık hamileyim , ama tsh ımda yükseklik var 6,8 di 2 hafta sonra 4,6 olmuş bu durumu yaşayan varmı aramızda eutrox 75 mg kullanıyorum bitkisel olarak çözebilirmiyim bu durumu
Anne18 Senaz_1 ilaç kullanarak çözebilirsiniz Bende tiroit hastasıyım ilaçımı en erken saatte alıyorum her gün aç karınla
Gzde992 Senaz_1 tiroid ilaçlar gebelikte tamamen güvenli ilaçlar dolayısıyla içinizi ferah tutun. Bunun başka bitkisel bi alternatifi yok
Sznr-52 Bende 6 haftalık hamileyim ayni tiroid yüksek çıktı Dr bana euthyrox 50mcg verdi bakalım şimdi aç karnına bende kullanıyorum
kucuktospam İlacı aç aldıktan sonra 40 dk bir şey yemeyin ve ilaçlarınızı karanlıkta saklayın hormon oldukları için bozulabiliyorlar doktorum bana bunları söyledi düzelir inş kısa sürede ama asla ilaç içmemezlik yapmayın çok önemliymiş çünkü
Ozzgeee Bende de 5 hafta iken sağlık ocağında 5 çıkmıştı. Hastaneye gittiğimde ertesi gün 3.5 idi ama yine de yüksekmiş hamilelikte 2-2.5 arası olması gerekiyormuş. Bebeğe hiçbir zararı olmayan bir ilaç kullandığımız o yüzden için rahat ederek iç kendini bunu düşünüp strese sokma stres bebeğe ilaçtan daha fazla zarar