houseofyilmaz Herkese merhaba. Regl tarihime gore 30+3 haftalik hamileyim. Uc gundur sol tarafima yatamiyorum. Kaburgamin oldugu yer karincalanip uyusuyor. Bugun sagima yatinca da sol tarafim karincalanip uyustu. Bu durumu yasayan var mi acaba? Normal bir sey mi?
Ortmenanne16 houseofyilmaz bende 30. Haftama giriyorum aynı şey bende de var. Sol göğüs altı kaburga da sanki içten oyma hissi gibi bı titreme bı uyuşukluk halı var doktor kafası aşağıda ayakları ile seni tekmeliyor tekmeler kaburgana geliyor korkma dedi🙄🙄
Kaderimm houseofyilmaz cnmya ilk gebeligimde 6aydan itibaren kaburga batmam oldu sadece sırt üstü yatıp geçerdi umarım sizinki sadece karincanmayla geçer 🤲 rabbim kolaylık versin 🥰
KardelenYB houseofyilmaz bebek baskı yapıyordur büyük ihtimal doktor ıncelesin ultrasonda canım belirt mutlaka
houseofyilmaz Ortmenanne16 benim kontrolum 1 hafta sonra ama yazacagim yarin doktora. 3 gundur uyuyamiyorum. Bir de benimkinin ayaklari orada degil sanki ama bilemiyorum 😕
houseofyilmaz Kaderimm amin insallah. Sirt ustu yatmak yok dediler. Oyle de yatamiyorum. Artik genel olarak yatamiyorum. İnsallah hemen gecer 🙏🏻🙏🏻
houseofyilmaz KardelenYB evet haftaya gidecegim o zaman soyleyecegim. Umarim kotu bir sey yoktur. İnsan ediseleniyor 🙁
Kbrarz houseofyilmaz canim doguma kadar cektim diyebilirim ve arkamda bacak aramda her yerimde yastiklarla yatiyordum son ay daha cok cektim 3 gun hastanede yattim girmedigim ultroson kalmadi normalden tut ayrintiliya bi sıkıntımi var diye cikmadi cok sukur sadece sol bobrekte buyume cikti buda hamilelikte olabiliyormus batmayla birlikte sanci yapiyodu kaburgalarimin alt kismi duramiyordum agridan kizim cok hareketliydi
Omursrbs houseofyilmaz ben 24. Haftamdayım 22. Haftamdan beri sağ kaburga altımda ciddi bi ağrı ve uyuşukluk yaşıyorum. Ne doğru düzgün oturabiliyorum ne yatabiliyorum. Doktorum büyüdükçe yukarı doğru baskı yaptığı için dedi. Çok olağan bir şey yani
yenianne140920 houseofyilmaz bende 30+1 oldum ama yaklaşık 25 26 haftalıktan beri batıyor özellikle sağ göğüs altım hiç bir şekilde geçmiyor 🥺 alıştık artık biz herkes bebeğin baskısından dolayı diyor 😌