Oykuaygun hamileana şu sadakatsiz dizisinden sonra Asya ismini duyunca gözümün önünde dik duruşlu, sağlam, harbi kadın canlanıyor 😅
tubi_19 Asya bu yıl Doğanlarda çok var bence cemre pek duymadım bir sınıfta 4-5 tane aynı isimde çocuk oluyor bazen çok da hoş değil bence