Elfffcnnn28 Zezeyim ilk gebelikte yapmak zorundalar canım bebek kemik yapınla uyumlu mu değil mi onu bakıyolar aksi taktirde doğum sırasında terslikler olabilir
Dudumrtk Zezeyim bugün doktor kontrolüne gittik canım 34 haftalıpız 38 de yaparız dedi çatı muayenesi
senginda tam 37. haftada yaptı doktorum..Pek konforlu hissedemedim..Acı hissetmemen lazım dedi ama ben baya hissettim…Hatta normal doğum istiyordum şimdi sezaryene sıcak bakıyorum 😧
Busraslan94 Arkadaşlar ben de 37+1 de yarın muayene olup olmamak da kararsızım doğumun başlamasını tetikliyor diyenler var 4 gün yasakda bişey olur mu acaba diye korkuyorum günümüz de erken
NefesAyza 36+5 bugün oldum asla acı hissetmedim :) rahat olun. Herhangi bir tetikleme durumu da söz konusu değilmiş.
Almen Zezeyim Ben sancim nedeniyle 37+5oldum 1 santim açıklığım vardı az bisey ağrıyor kasmasanız tabi
zepbjk Zezeyim Hayır aynı zamanda gittim yapmadı doktorum bazı doktorlar gerek duymuyor illa çatı muayenesine doğum başladığında bakıyorlar ama bazıları da bakıyor
svmm Zezeyim bana doktorum nasıl doğum istiyorsun dedi normal diyince muayene edelim dedi bugün gidicem bakalım