Oykuaygun asliea hangisiyle rahat edersen 🙈 Ben de birinden tavsiye aldım bu konu ile ilgili, çok pratik oluyor, en azından iki tane al biri yıkanırken diğerini kullanırsın sütün çok akacak olur koku yapar dedi
Egeligelin asliea kaplı aldım daha 27.haftamdayım malum ciciklerde büyüyo şimdiden kullanmaya başladım rahat ettim diğerleri sıkıyo takamıyorum.😁
Babyy1S asliea ben almdm evde südyenle gezemiyrz cnku surekli emzirmk gerkyr ama hastanede agladgnda norml südyenle zor emzirmistim cok cok gerekli dgl bn almdm zaten cogu zamn evdeyz malum pandemi oldugu icin
sevimlieyuboglu61 asliea ben ilk gebeliğimde emzirme sütyeni kullanamadım, balemsiz kapısız normal sütyenlerle daha rahat etmiştim .. şimdi da sadece kaplı emzirme atleti aldımm, hastanede sezeryan sonrasında giyerim diye
yasemin333 Egeligelin kaplılar nasıl rahat mı ? Bide normalde de kullansak düzgün duruyor mu toplu gösteriyor mu göğüsleri
Egeligelin yasemin333 kaplılar süngerli uçlarını falan belli etmiyo bir de derleyip topluyo ben sütyensiz evde dahi gezemem malum yer çekimi süzülsün istemiyorum😁
asliea sagsbry kapsız tamamen bez (uçları belli eden türden😬). kaplı ise daha derli toplu önünde süngerden olandan. Umarım anlatabilmişimdir 😂
SofiB asliea normal çamaşırda ne kadar ihtiyaç hissediyorsanız öyle düşünün yıkanacak kirlenecek belki ıslanacak göğsünüzden vs. Rahat oluyor ama özellikle dışarda emzirme durumunda gerçi dışarılarada çıkamıyoruz artık ama kullanışlı bence
Birmom asliea emzirme sutyeni kesinlikle almayin ilk bebegimde aldim hic kullanmadim lcden emzirme atleti aldim cok güzel simdiden giymeye basladim kapli zaten ekstra sutyene gerek kalmıyor
Nnslhnfr1 Birmom merhaba. Lcw nın emzirme atletlerinin kalıpları nasıl? Bedenler s-m-l… şeklinde ilerliyor karar veremedim. Farklı bir markanın 85c bedenini aldım kapsız güzel oldu evde kullanmaya. Lcw kaplı olduğu için sütyen yerine dışarda kullanabilirim diye düşündüm ama bedene karar veremiyorum
Deletedmom27 asliea 3 le sen onu bahar geldimi terleme damlama çok oluyo yedekli giyersin lazım oluyo..kaplı kapsız da tercih meselesi şimdi şunu al derim belki onda sen rahat etmezsin bilemedim..pentiden almıştım ben çok rahattı ve darlama ya da sarkma olmadı bende
Nnslhnfr1 https://ty.gl/tkrr6tg Bu atleti aldım bi mağazadan evde kullanmak için arkası da kopçalı olunca beden ayarlama- göğsü toplama açısından güzel. Hoşuma gidince trendyolda sadece bu rengini buldum 2 adet daha sipariş ettim fiyatı da aldığım mağazaya göre uygundu
asliea Nnslhnfr1 güzel ve kullanışlı görünüyor. Aslında atlet daha mantıklı ama 2 sütyen 1 atlet alayım bari. Teşekkürler💙
MeLy90 Ben hem sütyen hem atlet almış biri olarak açık ara atlet diyorum. Artık normal sütyen hiç takmıyorum. Sürekli atletle geziyorum. Gerçekten büyük rahatlık
Rmeysa_1661 asliea 2 tane almıştım valla öyle rahat ettim ki hemen tak tak çöz emzir bitsin kapat bence harika bir buluş 🤗
DaisyMom asliea ben almayi dusunmuyorum.O donemde cok hassas oluyor gogus.Ilk gebeligimden biliyorum.Ben yarim atlet kullaniyordum.Cok rahat oluyordu.