dumansule Minnosunannesiii soğuk su da ıslatıp yatın ya da fıs fıs a su koyun yatarken sıkın. ben öyle başa çıkabiliyorum.
mrs_elisah Minnosunannesiii benimde ellerim ve ayaklarım yanıyor. Biraz kaşınıyorum da. Sebebini bilen var mı acaba bende burada bekleyeyim
Mercimekmom Minnosunannesiii tülbenti ıslat ayaklarına koy canım tülbent soguk da olmaz rahatlatır seni
Gtu06 Minnosunannesiii kaç haftalıksınız benim de el ayak yanma hissi 30. Haftadan beri devam ediyor şu an 34 teyiz. Kolestrol yüksek benim
Minnosunannesiii hamileana https://hizliresim.com/WNAhBr yarın gitcem hem kan vermeye kan kardiyolojiye bakalım artık
Busra3509 Minnosunannesiii yok. Ama ayaklarda yanma cok olyoms. Hatta hep sey. Derler ayaklarn yanmaya basladımı.