Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 3400 doktorum suyun ve sancın gelirse normal doğum yapabilirsin ama 40 a kadar gelmezse bebeğin kilo almaya devam eder normal doğum şansın olmaz diyor bebeğimde kanala giremiyormuş kilosundan dolayı kanala girmesi için ne yapabilirim tavsiyeleriniz nelerdir 😊 yardımcı olur musunuz