Anneadayii_12 Gebelik belirtileri kaç hafta sonra başlar?? Mide bulantısı baş dönmesi vs hastahane de bi hemşireye kan verirken bana 5. Haftadan sonra başlıyor demişti bende hemşireyim bu arada ama hiç böyle bişey duymamıştım daha önce ne kadar doğru acaba??
gel_artik_bebegim Anneadayii_12 ben bulantıların 7. haftada başladığını duymuştum çünkü çocuk 7. haftada canlanıyormuş ve kalbi de atmaya başlıyormuş
oglum0603 Anneadayii_12 adetime 7 - 8 gün kala bulantılarım başlamıştı göğüs ucu ağrısı da olmuştu anlamıştım hamile olduğumu adete bi gün kala test yaptım pozitif çıktı. Herkeste belirtiler farklı zamanlarda ortaya çıkar o hemşire boş konuşmuş :)
Anneadayii_12 BuSee_ sağlıkta ayıp olmaz o yüzden sorucam canımda bende lekelenme oldu ilk kez bu ay pembe bi akıntı biraz geldi durdu yumurtlamadan sonra bide beyaz akıntım çok fazla sende böyle şeyler yaşadın mı hiç ?
BuSee_ Anneadayii_12 yok canım ne ayıbı sağlık sonuçta bu. bende yumurtlamanın 13. Günü kahverengi ve açık pembe leke geldi yerleşme kanamasıymış canım ama benim hala akıntım yok artmadıda
Seyma2861 Seyma2861 zaten malum 4.5 haftalığa kadar genelimiz gebe olduğunu bilmiyor. İnşallah aşermeden rahat bi hamilelik geçirirsin 🙏 🤮 berbat bi durum
Anneadayii_12 BuSee_ benimki de ona çok benziyordu ben burda hanımlara sordum çoğunluğu bana yumurtlama kanaması falan dedi ama anlattığının aynısını yaşadım diyebilirim inşallah yanılmam😊❤️ şuan günüm 7’sinde test yapsam gözükür mü olup olmadığı
BuSee_ Anneadayii_12 ay inşallah yerleşme kanamasıdır kuzum inşallah ❤️ Ama daha erken eğer 7 sindeyse biraz daha bekle canım ben 4 gün kala öğrenmiştim sende biraz daha bekle öyle yap inşallah vardır 🤩 beklemek çok zor o dönem bende yaklaşık 1 hafta önce onları yaşadım ama bekle 😘
BuSee_ Anneadayii_12 ederim kuzum ❤️ İsmini söylerek edicem söz 😘 inşallah kabul olur kuzum rabbim en kısa zamanda güzel sonuçlar almanı nasip etsin haberdar et 😍😍
mucizemibeklerken17 Kişiden kişiye değişir canım ama beta ne kadar yükselirse belirtiler o kadar başlar 😬 ben 6 olmak üzereyim, bulantı yok başka şeyler var mesela.
mucizemibeklerken17 Anneadayii_12 yok arada kasık ağrısı, göğüs acısı, kabızlık var. Hassasiyet bulantı yok cok sukur inşallah olmaz
gel_artik_bebegim Anneadayii_12 ama şunu da belirteyim ben daha hamile olduğumu öğrenmeden gece yarısı mide bulantılarıyla uyanmıştım ve birkaç kez de başım dönmüştü 😊
Anneadayii_12 gel_artik_bebegim farklılık gösterebiliyor anladım 😊 evde test yaptınız mı hiç şüphelenip