Kızlar 12 saattir sancı çekiyorum
sadece sancı açılma yok kanama yok su yok hastanedeyiz
dayanamıyorum artık sancıya ne yaparlar bana sizce iğne serum ne varsa oldum geçmiyor
Rahimde incelme yumuşama varmış
sizce doğuma alır mı beni sezaryen veya normal