FasulyeK Arkadaşlar bugün 23 haftalık olduk hareketlerini bazen hiç hissetmiyorum ara sıra kalp atışı yada seğerme gibi oluyor ama net hareket hissetmedim normalmi?
A20042019 FasulyeK normal bi durum bende 23+6 yım ara ara haraket ediyor ilk başta bende endişelenmiştim ama öğrenince rahatladım sende endişelenme bol bol konuş tepki verecektir 🤗
ssnnmmm FasulyeK 24.haftaya kadar ilk hareketini hissetmemek 28.haftaya kadarda düzenli hareket hissetmemek normal endişe etme