Kızlar benim hep 1 hafta erken olurdu reglim. O yüzden dogru düzgün takip edemedim suan hesapladım kadarıyla 32 haftalık oldugunu düşündüğüm gebeliğime kendi Dr um 32 haftalık la uyumlu diyor fakat 23.haftada ayrıntılı ultrasonda ki de 2 hafta önde gözüküyor karıstımıs olabilirsiniz dedi gecenlerde kasılmalarım cok oldugu için nst ye girdim ve sancım cıktı kendi hastanemde yer olmadığı için başka hastaneye gittim ordkai Dr da iki hafta önde gözüküyor dedi son zamanlarda ne kadar önemliymiş bu tarih kafam cok karısı suan her de farklı bişey söylüyor