yasemin333 Mtlu hemşehrime yazayım dedim ben de Erdemlidenim fakat görev nedeni ile Şanlıurfa’da yaşıyoruz nasip olursa doğumu Mersin’de düşünüyoruz hastane ve doktor araştırıyoruz şuan.Siz hangi hastaneye gidiyorsunuz olbamed mi yoksa merkeze mi
Mtlu Olbamed gidiyordum doktrum izin e ayrılmış baska doktr araştıriyorum 36+4 gebeyim doguma az kaldi arastirmadayim suan :/
Mtlu yasemin333 var bi doktr daha var da baska hastene doktr dan memnun olan var mi diye araştıriyorum cnm Daha duymadim cnm