Seyma05 Kızlar 36 haftalık hamileyim bir kaç gündür mide bulantım var. Bu normal mi ? Sizde de aynı şey oldu mu hiç?
Sevimnaz Seyma05 36+5 te midem bulandı sabahları bikac gün hatta tam istifra edecektim edemedim sonra suyum geldi dogum yaptim
Kubrasrlozd Seyma05 normal .Bebek Serviks dediğimiz rahmin vajinaya bağlanan kısıma değdikçe mide bulantısı , kusma yapar. Endişelenmeyin. Ödemle birleşince doktora görünmenizde fayda var :)
Seyma05 Sevimnaz 😱 gerçekten mi? İnanılmaz bir ağrım da var bugün, her şeye hazırlıklı olmalıyım o zaman 🙄
Sevimnaz Seyma05 çantam bile hazır degildi pijama almaya bile göndermediler bencede hazır tut ama telaş yapmadan doktoruna git istersen cok durmaz demişti son kontrolümde ama 25 gün önce düşünememiştim
Sevimnaz Seyma05 12 saat açıklık olcak mi diye beklediler öğlen sezeryana aldılar 2650 gram doğdu küvöze girmedi
duygu3460 Benimde mide bulantım var aynı haftadayız çünkü midem hava ile dolmuş uyanıyorum öğür öğür kusma isteği oluyor
Seyma05 duygu3460 sona doğru yaklaştıkça mideye baskı mı oluyor ki bilmem, inşallah geçer tez zamanda 🙏
Seyma05 Kubrasrlozd ödem şuan için yok çok şükür 🙌🏻 teşekkürler bu bilgiye ihtiyacım vardı rahatladım biraz 😊