Sed22-09 yok korkmayın haftanız erken fark edilmiş olması çok güzel ona göre önlem alırsınız. Ben gebelik başında zaten progestan kullanıyordum hala kullanıyorum günde 3 kez ve proluton iğne kullandım 3-4 ay haftada bir şekilde.
ayaklarınızın altına yastık koyarak uzanın ağır birşey kaldırmayın benim sonrasında tekrar kanama olmadı ama rahim ağzında kısalık olduğu için hep dikkat ettim şimdi 33+1 deyim.
doğumdan bir gün öncesinde de yukarı çıkabilir plasenta. Rahim büyüdükçe yukarı çıkma ihtimali artıyor. Ben ilk kanama olunca çok endişelendim ama dinlenip dikkat ettikçe doktorum da rahatlattı çok şükür bu haftalara geldim. Rahim ağzını tam kapasa bile rahim ağzına yapışmış durumda olduğunda riskli olabiliyor hiç korkmayın bol bol dua edin rahim genişledikçe yukarı çıkacaktır.