35+5 de erken doğum yaptım. Suyum bittiği için acil sezeryana alındım. Bebeğime solunumdan dolayı bi kaç gün küvezde kalacaktı. Solunumu beslenmesi düzeldi ama enfeksiyonu 40-50 civarı çıktı. Üç gün önce 40 dı. Yarın tekrar bakılacak 40 dan 0 a düşmüş müdür? Başına gelen oldu mu? Yarın taburcu olsun istiyorum. Yarın 10 gün olacak. 3 gündür rica ederek günde bir defa emzirmeme izin veriyorlar