Tecrübeli anneler doğum yaptığınız hastanede dikkat ettiğiniz noktalar oldumu yada sormadan gidip yaşadığınız sorunlar oldumu? Mesela benim gittiğim hastanede elektronik süt sağma makinası bulunamamış bi hasta yakını sorun çıkarmıştı şahit olmuştum. Bunun gibi doğuma gitmeden önce nelere dikkat etmeliyiz, sormalıyız? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 😊