Herkese merhabalar… 26+1 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar muayeneye gittiğim yer tıp merkeziydi bu yüzden yeni doğan yoğun bakım ve kuvez yokmuş. Hamileliğimin gidişatında çok şükür bir sıkıntı yok ama sonuç olarak doğumdan sonra gerek kalır mı bilemiyorum. Takip eden doktorumun muayene sürelerini kısa tutması başından beri canımı sıkan bir durumdu zaten. Sonuç olarak para veriyorum ama muayene 5 dk ancak sürüyor 10 dk olmadan odadan çıkıyorum ☹️ Hastane donanimi da yetersiz gelince kafam iyice karıştı ne yazikki. Medilife Beylikdüzü Hastanesi’ne yakınım ve birkaç yakınımdan oradaki doktorlar hakkında iyi yorumlar aldım tam teşekküllü bir hastane olması da güven veriyor açıkçası. Haftaya oraya gidip muayene olacağım umarım kafa karışıklığım düzelir 🙏🏻 Sizlerin fikirlerini de almak istedim bana bu fikir ayrılığında yardımcı olursanız sevinirim sevgili hamişler ve anneler ♥️