Yagmurr277 Kızlar iyi akşamlar herkese 🤗 gebelik testindeki çizgi ne kadar koyuysa okadar hamilelik ileride hcg yüksek, eğer silikse hcg düşük gebelik en başında deniliyor bilgisi olan yazabilirmi testimi yorumlatmak istiyorum
Yagmurr277 sehrengiz_8 1 ay önce kimyasal gebelik yaşadım koyuya yakın ama silik çıkmıştı bu sefer baya koyu çıktı ve 1 dakikanın içinde çıktı bugün adet olmam gerekiyordu olmadım. Kaç haftalıktır ki acaba🤔🤔🤔
Kayabebekk Yagmurr277 eger son adet tarihini biliyorsan ona gore hesaplama yap canim tahmini 4 haftalik gebesindir
Yagmurr277 Kayabebekk uygulama 4 hafta 2 gün gösteriyor testteki çizgide koyu çıkınca iyice acaba 4 haftalık değilde geç döllenme olmuşmudur felan diye düşündüm☺️
Kayabebekk Yok canim bende de aynisi oldu adet olmam gerekiyordu olmadim test yaptim cok koyu cikti kan testi verdim ultrasonda 4 haftalik cikti simdi kse 16 haftaligiz 😊😊 gecen ay adet olmussun ama nasil gec dollenme olacak
Yagmurr277 Kayabebekk aynen onu diyom bende ikilemdeyim yarın öğrenicem💚 galiba senin gibi olacağım aynı şeyleri yaşamışız çünkü
aysiin Yagmurr277 fotoğrafını at canım istersen Benimde adete 2 gün kala silik çizgi çıkmıştı şuan 37 haftayı geçtik şükür
Pyraz1992 Uygulamaya göre gitmiyo ama benimde uygulamada daha az gosteriyo ultrosnda 6 gün kadar ilerde doktora gittiğinde öğrenirsin hayırlı olsun bu arada🤗
calciumoxalat canım geç döllenmede olsa pozitif olunca son adet tarihij baz alindigi icin 4 haftalik oluyor. Koyu ama pozitif cikmis senin sonucun