Ortmenanne16 inciiinci ben yaptırmadım bir sabah aç gidip kan verdim sonra tok gidip kan verdim doktorum bunları kıyasladı ve şekerle ilgili bı sıkıntım olmadığını söyledi 🙏💐♥️
Ortmenanne16 inciiinci ben direkt red ettim neden şeker yükleyeyim bebeğe evde bal yedim öyle gittim kan verdim şükür ki bir şey çıkmadı korkmayın 24te öneriyorlar siz bunu doktorunuza danışın yinede
MervErdo Ben de yaptırmadım doktorum gerek görmedi zayıf hamilelerdensin geçmişinde de şeker problemi yok istemiyosan yapmayalım dedi